Wednesday, August 11, 2010

the hope for Ramadhan.

This song dedicated to brothers and sisters in the whole world. Ramadhan Al-Mubaraq :)



Semoga Ramadhan kali lebih baik dari Ramadhan tahun lepas. May this Ramadhan brings me closer to Allah and Islam. Once, i walked further away from You. Aku lupa. I was ignorant. May this Ramadhan will change the entire me and hopefully my imaan for Allah will increase.

Aku cuba berubah demi Ramadhan yang mulia ini, cuba untuk memperbanyakkan amalan dan ibadah di bulan ini. Itu janji aku. Insyaallah. Kuatkan aku Ya Allah. Semoga aku kuat melawan segala nafsu demi menunaikan kewajipan ku sebagai hamba Allah.

Selamat berpuasa dan menunaikan ibadah Ramadhan mama, ayah, ayip, abang ngah. I miss you guys so much. Sadly, i can't be with you guys this Ramadhan. Adik-adik yang ku sayang jangan ponteng puasa tau :) Ya Allah, moga keluargaku tergolong dalam kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

1 comment:

farieha said...

jom kita berubah kepada yang lebih baik sama2 tina sayang...kuat ye lawan nafsu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...