Tuesday, June 16, 2009

tag tag tag

hey i found this in someone's blog and I'm so eager to try it!!

1. Kekasih saya adalah : hmm..bantal busuk saye and my lappy!!

2. Saya sedang mendengar : my mom telling ayip to switch off the lamp

3. Mungkin saya patut : jadi doktor..huhu..cita2 x kesampaian

4. Saya baru sudah : minum nescafe

5. Beza rakan, sahabat, kawan : rakan-org yg kite x kenal sgt, sahabat-org yg take care of us and a good listener to what we say, kawan-member sekelas or secourse

6. Saya tidak faham : why some people are so lucky, rich and goood looking

7. Saya perlu mencari : money, happiness

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : Farah, ayah dah nak tidor nie, nanti tutup lampu ye

9. Makna kehidupan : earn as much money as possible

10. Cinta itu adalah : painful

11. saya paling suka : adventures

12. Saya akan cuba : bangun awal

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : i don't know lah

14. Telefon bimbit saya : yg nokia express music sudah hilang, now using samsung

15. Katil saya : pretty messy

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : do you have a boyfriend??

17. Teknologi adalah : things that give pleasure to human being

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : masak je la!!

19. Semalam : stayed all day at home

20. Hari ini : duduk umah gak!!

21. Malam ini saya akan : ngadap youtube lagi

22. Esok pula saya akan : duk umah lagi??

23. Saya betul2 inginkan : money money and money

24. badminton atau futsal : both i like

25. karaoke : waa..saye gile karok!!

26. kereta : suke keta comel and kecik..cam kenari, myv

27. Bilik yang terang atau gelap : x terang sgt and x gelap sgt..romantic!!

28. Makanan jepun adalah : so yummy and unique

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : diam lah ayip!!

30. Siapa yang anda tag : saye nak tag att, kema, miera orange and mufid..korang better jawab ar, kalo x Tina merajuk..huhu..

with love,
me :)

3 comments:

hamba Allah said...

tq tina..aku dah jawab tag ko...

Anonymous said...

ok jawab2...tp nnt eh haha

mira arifin said...

ade plak ugtutan..hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...